МС Общество България Форуми МС Общество България
Българската фондация за множествена склероза
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   Търсене Търсене    ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 
Фондация МС Общество България не носи отговорност за достоверността на постингите на потребителите на форума. Отговорността за публикациите е единствено на техните автори.
СХВАЩАНЕ

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    МС Общество България Форуми -> МС - симптоматика
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
s_ms



Регистриран на: 28 Фев 2009
Мнения: 179

МнениеПуснато на: Пет Яну 23, 2015 4:28 pm    Заглавие: СХВАЩАНЕ Отговорете с цитат

Получава се неприятен проблем ... схващане на краката, с което се затруднява движението...

Опитвах с различни лекарства

Тизанидин - страхотно отпускане и приспиване дори и само с 1/2 таблетка на ден

Баклофен - отпускане много сериозно, отново само с 1/2 таблетка

Единствено като че ли Мидокалм ми действа малко по-добре...

Поставих 5 системи с метилпреднизолон, леко подобрение и пак същото...


Имали ли сте подобни проблеми и как сте действали ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
popo_roro



Регистриран на: 01 Юли 2005
Мнения: 744
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Яну 23, 2015 5:08 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Може ли да бъдеш малко по-ясен?
1. Каква дозировка са таблетките?
2. Какво значи отпускане? Не е ли именно това целта на противоспастичните лекарства - да отпуснат спастичността?


Последната промяна е направена от popo_roro на Пет Яну 23, 2015 6:48 pm; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
s_ms



Регистриран на: 28 Фев 2009
Мнения: 179

МнениеПуснато на: Пет Яну 23, 2015 5:26 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Таблетките са по 10 мг


Имам предвид такова отпускане...направо ти затруднява движението...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
tanq_rs



Регистриран на: 25 Апр 2007
Мнения: 231
Местожителство: Ruse

МнениеПуснато на: Пет Яну 23, 2015 6:16 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

И аз при подобен проблем съм пила лекарствата,който споменаваш и също съм получавала прекалено отпускане,което бих отписала ,че все едно ставаш йеле толкова отпуснат.Много отдавна не пиq подобен тип лекарства,а когато усетq скованост q контрирам сас упрайнениq,повече двийение,защото стоеки на едно мqсто усещането за скованост се засилва.За всеки е индивидуално всичко и затова всеки трqва да намери за себе това,което му помага и позволqва да се чувства пълноценнен.
_________________
Всичко,което не ни убива ни прави по-силни,защото животът е борба и само най-добрите я печелят.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
Apocalypse



Регистриран на: 07 Авг 2010
Мнения: 77

МнениеПуснато на: Чет Дек 28, 2017 7:47 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз не знам дали е обвързан с МС, но ми се схваща челюстта...Боли ужасно много,предните пъти и прещракваше, сега просто се схваща и боли чак нагоре към ухото и окото...Единствено като пия Б-комплекс и ме отпуска. Не знам дали се дължи на някакво напрежение вътрешно, което избива или е симптом някакъв пак.
Ако някой е имал подобен проблем или просто иска да сподели мнение, ще се радвам и на двете. : )
Дори и просто да кажете,че сама си набивам някакъв филм, пак ще е успокоение хах
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
bambina



Регистриран на: 15 Дек 2017
Мнения: 4

МнениеПуснато на: Чет Дек 28, 2017 8:34 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

При мен е подобно нещо. При прозяване явно си отварям доста широко устата и понякога ми се схваща брутално. Много боли и отнема около минута-две да се оправи. За мен си е пак някакво проявление на мускулната слабост, заради което челюстта се измества леко временно.
И аз го карам на B-комплекс, ама ми е трудно да преценя дали дава резултат. В повечето случаи просто избягвам прозявките, ако се сетя.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Apocalypse



Регистриран на: 07 Авг 2010
Мнения: 77

МнениеПуснато на: Пон Яну 01, 2018 7:53 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Никога не съм се замисляла за мускулна слабост...А за Б-комплекса ми помага със сигурност. Пия го 2 седмици и 2 почивам, само понякога се отплесвам и почивам повече и веднага се отразява.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    МС Общество България Форуми -> МС - симптоматика Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001 - 2006 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov