МС Общество България Форуми МС Общество България
Българската фондация за множествена склероза
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   Търсене Търсене    ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 
Фондация МС Общество България не носи отговорност за достоверността на постингите на потребителите на форума. Отговорността за публикациите е единствено на техните автори.
Силна болка след Copaxone

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    МС Общество България Форуми -> Интерферони, глатирамер ацетат и митоксантрон
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
chanupala@mail.bg



Регистриран на: 14 Ное 2017
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Сря Май 16, 2018 10:52 am    Заглавие: Силна болка след Copaxone Отговорете с цитат

Здравейте!
Днес беше втората ми инжекция Copaxone. Както първия път, така и сега изпитах силна болка след инжектирането. Първият път беше почти непоносимо...сега малко по-добре, но боли доста. Може би аз не правя нещо както трябва, а може би е нормално. Уж лекарите ме убеждаваха, че било абсолютно безболезнено...Каква според вас може да е причината да боли толкова много? Моля тези с повече опит с това лекарство, да споделят с мен своя опит, ще съм ви много благодарна!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mishok



Регистриран на: 03 Яну 2016
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Май 16, 2018 11:34 am    Заглавие: Отговорете с цитат

Здравей. Една година бях на Copaxone и болки съм изпитвала само когато поставях неправилно инжекцията. Беше ми трудно да се боцкам в ръцете и дупето и предочитах да поставям инжекцията в бедрата или корема и нямаше болки.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
chanupala@mail.bg



Регистриран на: 14 Ное 2017
Мнения: 9

МнениеПуснато на: Сря Май 16, 2018 12:12 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Mishok написа:
Здравей. Една година бях на Copaxone и болки съм изпитвала само когато поставях неправилно инжекцията. Беше ми трудно да се боцкам в ръцете и дупето и предочитах да поставям инжекцията в бедрата или корема и нямаше болки.


Благодаря ти за отговора! Последната инжекция я поставих в корема и доста боля след инжектирането. А ти изкарваше ли въздуха от спринцовката предварително, защото ако се изкарва, иглата се навлажнява. Може пък и това да е било причината...капчицата на върха на иглата...+ Question
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Mishok



Регистриран на: 03 Яну 2016
Мнения: 26

МнениеПуснато на: Сря Май 16, 2018 12:33 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Не съм изкарвала въздух преди инжектирането и предпочитах да ползвам коремчето за инжекцията. Една приятелка също като теб се оплакваше от болки и проблема се оказа в инжектора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    МС Общество България Форуми -> Интерферони, глатирамер ацетат и митоксантрон Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001 - 2006 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov