МС Общество България Форуми МС Общество България
Българската фондация за множествена склероза
 
 Въпроси/ОтговориВъпроси/Отговори   Търсене Търсене    ПотребителиПотребители   Потребителски групиПотребителски групи   Регистрирайте сеРегистрирайте се 
 ПрофилПрофил   Влезте, за да видите съобщенията сиВлезте, за да видите съобщенията си   ВходВход 
Фондация МС Общество България не носи отговорност за достоверността на постингите на потребителите на форума. Отговорността за публикациите е единствено на техните автори.
Смяна на Тизанидин с Баклофен

 
Създайте нова тема   Напишете отговор    МС Общество България Форуми -> Симптоматични медикаменти и други лекарства
Предишната тема :: Следващата тема  
Автор Съобщение
SLAVI7878



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 7
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Фев 28, 2014 1:17 pm    Заглавие: Смяна на Тизанидин с Баклофен Отговорете с цитат

Здравейте , отново имам един въпрос към съфорумците- От четири години приемам тизанидин , но вече не ми влияе и невролога ми изписа Баклофен ??? Моля за вашето мнение - Трябва ли да намаля приема на тизанидин до минимум и след това да направя ротацията с баклофен??? Бихте ли споделили мнение за това , кой от тези медикаменти влияе по - добре и без значителни странични ефекти ( прекалено отпускане , замайване и сънливост ) Благодаря Ви предварително
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
IRA77



Регистриран на: 22 Юни 2010
Мнения: 26
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Пет Фев 28, 2014 2:04 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Никога не съм вземала Тизанидин,а Баклофен пия вече няколко години и съм доволна.Не съм забелязала да имам някакви особени странични ефекти,макар че на листовките пише доста неща,но то по тази логика не трябва да се взимат лекарства,ако човек се хване за всичко което пише там. На мен ми помага и затова не го сменям.Не го пия постоянно,правя почивки.Така,че нищо не ти пречи да пробваш,доколкото знам двата препарата са с еднакво действие,а мисля че и баклофена даже идва по-евтин.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
popo_roro



Регистриран на: 01 Юли 2005
Мнения: 713
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет Фев 28, 2014 4:25 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Най-добре, направи едновременно намаляване на дозата на Тизанидина и увеличаване на дозата на Баклофена. Всеки изпитва по различен начин ефектите и страничните ефекти на лекарствата. Аз лично съм по-доволен от Баклофен, но ги сменям през 3 месеца, за да не стигам до ситуацията, в която си изпаднал - адаптация към лекарството.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
peicho hristov



Регистриран на: 25 Яну 2009
Мнения: 15
Местожителство: силистра

МнениеПуснато на: Пет Фев 28, 2014 4:54 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

Аз също съм на Тизанидин - 4 от шест години.На четвъртата и аз усети,че вече не ми действа като в началото.При престой в "Св.Наум" през 2012 ми направиха комбинирана програма от "Тизанидин 4" и "Баклофен 10".В 8:00 вземам "Т",в 11:00 "Б".После в 14:00 "Т" и в 17:00 "Б".В 20:00 за последно пак "Т". Миналата година и на тая комбинация намаля ефекта.От декември месец по препоръка на невролога си и аз започнах да редувам лекарствата.Един месец бях на "Баклофен" и сега три месеца ще съм на "Тизанидин".Изрично бях предупреден да започна с малки дози и увеличение през ден.Да Ви кажа честно,не забелязвам някакъв подобрен ефект.Ще изкарам още един цикъл с редуване и ако няма положително действие,ще се консултирам за увеличаване на дозата "Тизанидин".Дано да съм бил полезен.
_________________
пхп
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла
SLAVI7878



Регистриран на: 19 Дек 2013
Мнения: 7
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб Мар 01, 2014 1:09 pm    Заглавие: Отговорете с цитат

ЧЕСТИТА БАБА МАРТА НА ВСИЧКИ!!!ЖЕЛАЯ ВИ САМО ЗДРАВЕ И СБЪДНАТИ МЕЧТИ !!!!!! Благодаря на всички Ви за отговорите приятели ....Дано СКОРО се намери Лек и за нашата лошотия .Живи и Здрави
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение
Покажи мнения от преди:   
Създайте нова тема   Напишете отговор    МС Общество България Форуми -> Симптоматични медикаменти и други лекарства Часовете са според зоната GMT + 2 Часа
Страница 1 от 1

 
Идете на:  
Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети


Powered by phpBB © 2001 - 2006 phpBB Group
Translation by: Boby Dimitrov